PUUR
Een vernieuwend en succesvol horeca concept lanceren in de stille Kempen, en dat als piepjong koppel. Toen Dominique (28) en Lauren (25) hun ambitieuze plannen bij ons uit de doeken deden, vielen we bijna van onze stoel. Maar de kans om hun nieuwe zaak een duidelijke smoel te geven, hebben we met beide handen gegrepen.
Terwijl er nog volop verbouwd werd, ging Nadruk al aan de slag met de grafische vormgeving. We ontwikkelden een passend totaalconcept, van het logo tem menukaarten, placemats, gevelletters en raamstickers tot festivalvisuals en een gloednieuwe site.
En om de akoestiek te verbeteren leverden we indrukwekkende muurvisuals met geluidsdempende eigenschappen. Die gaan naadloos op in het interieur en geven meteen een visuele en een auditieve meerwaarde.
Intussen zijn we een hele tijd verder en is PUUR uitgegroeid tot een vaste waarde. En we zijn maar wat trots dat we daar nog steeds aan mogen bijdragen.