ArteVelum

Een naamsverandering doorvoeren zonder uw bedrijfsidentiteit te verloochenen en klanten te verliezen? Met die uitdaging klopte De Gordijnschuur in de zomer van 2012 bij ons aan. Want hoewel het met de naamsbekendheid van het bedrijf wel snor zat, dekte de vlag de lading niet meer. De Gordijnschuur breidde in de loop van de jaren haar gamma namelijk flink uit en verkoopt naast gordijnen ook zonwering, behang en tapijten. Een nieuwe naam drong zich dus op: ArteVelum.

Nadruk ontwikkelde de nieuwe huisstijl en zorgde voor een tijdloze en stijlvolle uitstraling. In het nieuwe logo herkent u meteen ook het productaanbod van ArteVelum – helder én duidelijk voor de klant. Na het logo werd de volledige huisstijl uitgerold: van signalisatie tot naamkaartjes, briefhoofden, advertenties voor print en online, wagenbeletteringen, uitnodigingen, winkeltassen, stalenkaartjes en zelfs een Artevelum-krant. Nadruk ging creatief aan de slag én coördineerde ook de volledige rebranding van a tot z. En met succes, want ArteVelum is nu een begrip in de regio.

www.artevelum.be

  •  
« TERUG
ArteVelum
ArteVelum
ArteVelum
ArteVelum